روستای من

خرید بک لینک

آخرین مطالب

امکانات وب

«بسم الله الرحمن الرحیم»

به نام خداوند جان و خرد
کزین برتر اندیشه برنگذرد

خداوند نام و خداوند جای
خداوند روزی ده رهنمای

اول از همه باید خودم رومعرفی کنم

من علی نظریان 19- دانشجوی کاردانی

و یکی از اهالی این روستاهستم پس هر په چه در این وبلاگ ذکر میکنم از نقل قول دیگری نیس بلکه همه و همه برداشت های خودم از مردم و روستا است.

معمولا همه ی نوشته ها از هر نویسنده ای ,مخالف و موافق داره پس من از شمایی ک داری وبلاگ رو مطالعه میکنی میخام ک پیشنهاد وانتقاد کنید ونظرتون رو بیان کنید*

باتشکر

روستای جغری کجاست؟

روستای جغری روستایی کوچیک در شمال شرق و واقع در چهلو پنج کیلومتری شهر مشهد قرار دارد.

این روستا در دهستان کنویست قرار دارد ,جمعیت آن پانصد خانوار است

شرح:

بطور کلی من اخلاقم جوری ایجاب میکنه که علاقه ای ب درمیون گذاشتن مشگلاتم با دیگران ندارم

در اینجا درمو رد مشگلات خودم نمیخوام صحبت کنم بلکه در مورد مشگلات تموم اهالی روستا از نوجوون ,جوون,خرد سال وکهن سالان صحبت میکنم.

مشگل راه ارتباطی

روستای جغری بعد از چن سال اعتراض مردم 15 کیلومتر در مسیر این روستا آسفالت شد ( آسفالتی ک از لحاظ کیفیت در سطح پایینی قرار دارد)

مشگل حملو نقل از دیگر مشگلات روستای من است .

روستای من در موقعیت جغرافیایی بدی قرار گرفته است ک میشه گفت بن بست

مردم مجبورند برای خرید و کارهای روزانه ی خود یا شغل خودشون ب مشهد برن چهلوپنج کیلومتر راه رو باید طی کنند

ولی مشگل اینجاست ک همه وسیله ی شخصی برای جابجایی ندارند

چرا روستای من اتوبوس برای حمل تقل عمومی ندارد؟؟ این سوال رو باید از مسئولان «زحمت کش» بپرسیم

مشگل آب

مردم آب اشامیدن روبه سختی ب دست می آورند,مشگل کم آبی به یک بحران تبدیل شده ,فقط عده ی محدودی از اهالی ازآب کافی برخوردارند ولی هموناهم برای آب شتستشو بازهم مشگل دارند

تنها یک قنات در روستاهست که مردم برای اب اشامیدن ب اونجا مراجعه کنن اب قنات هم که غیر بهداشتی است و مردم مجبورند که از آن آب استفاده کنند وهر روز هم شاهد افزایش بیماری های فراوان هستیم که یکی از دلایل مهمش مصرف همین آب غیربهداشتی است .

برای رفع مشگل بی آبی ،اهالی با مراجعه ب شرکت آب وفاضلاب ،بخشداری و فرمانداری خواستار رفع مشگل شده اند ، ولی مسئولان مدعی اند که اعتبار لازم رادر اختیار ندارند

طرح هادی هنوز در اینجا اینجا اجرا نشده وفاضلاب منازل در کوچه و معابرجریان دارد و وضع ناخوشایندی رو به وجود آورده است

مردم روستا رفت و آمد برایشان سخت است مخصوصا در فصل زمستان ......

آموزش و پرورش

در روستایی ک اکثرمردم ازراه کشاورزی و دامداری امرارمعاش میکنند چطورفرزندان خودشون رو چندین کیلومتر دورتر با هزینه های گزاف ب شهر بفرستند!!!!؟

طبق اصل سی قانون اساسی دولت موظفه که تاپایان دوره متوسطه امکانات آموزش و پرورش رو در روستاها فراهم کنه،پس چرا مسئولین پیگیری نمیکنند؟؟

ایا واقعا کسی هست که به این وضع رسیدگی کنه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

ورزش

در روستای جغری افراد با استعدادی در ورزش در رشته های مختلف از قبیل فوتبال و والیبال که در کشور ماطرفداران زیادی دارد وجود دارد

این افراد مستعد بخاطر کمبود امکانات و بجرم اینکه در روستا زندگی میکنند نمیتوانند آموزش ببینند وپیشترفت کنند.

متاسفانه فقط کسانی میتوانند پیشترفت کنند ک از تمکن مالی خوبی برخودارند

ولی کسی که تو روستاست نمیتونه ب جرم اینکه در خونواده ای مرفه بدنیا نیومده ، نتیجه این میشه که این استعداد ها هیچوقت شکوفا نمیشوند و یک مانع میشه برای پیشترفت یک جامعه

مسلما هر ایرانی افتخار میکند به اینکه هموطنش به پیروزی یاموفقیت دست یافته باشد خصوصا اگر بداند اون فرد از روستایی محروم ودر

شرایط سخت به اینجا رسیده است.

از مسئولان خواهشمندیم تا حدالامکان ؛ شرایط و امکانات آموزشی وورزشی رو نه تنها به روستای من بلکه به تمام روستاهای محروم ببرند تا بعدا شاهد افتخاراتی که از قبل برنامه ریزی شده و شرایط رو فراهم کردند ،باشند

روستای جغری مشهد...

ما را در سایت روستای جغری مشهد دنبال می‌کنید

برچسب: روستای منتظران,روستای منتظران طالقان,روستای من,روستای منیوحی,روستای منگره,روستای منشاد,روستای منج,روستای من کراب,روستای منصور,روستای مندان, نویسنده: بازدید: 12 تاريخ: سه شنبه 20 مهر 1395 ساعت: 8:08

صفحه بندی