
xa0 xa0 xa0 xa0xa0xa0 «بسم الله الرحمن الرحیم» xa0 به نام خداوند جان و خرد کزین برتر اندیشه برنگذرد خداوند نام و خداوند جای خداوند روزی ده رهنمای xa0 اول از همه باید خودم رومعرفی کنم من علی نظریان 19- دانشجوی کاردانی و یکی از اهالی این روستاهستم پس هر په چه در این وبلاگ ذکر میکنم از نقل قول دیگری نیس بلکه همه و همه برداشت های خودم از مردم و روستا است. معمولا همه ی نوشته ها از هر نویسنده ای ,مخالف و موافق داره پس من از شمایی ک داری وبلاگ رو مطالعه میکنیxa0 میخام ک پیشنهاد وانتقاد کنید ونظرتون رو ...
ادامه مطلب